Gwarancja Garmin
Gwarancja na produkty Garmin
- Okres gwarancji
-
Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu zakupu produktu w punkcie sprzedaży detalicznej i wynosi dwa (2) lata.
Firma Garmin gwarantuje, że w okresie gwarancji centrum serwisowe firmy Garmin bezpłatnie usunie wady materiałowe lub wady wykonania produktu poprzez naprawę lub wymianę na nowy.
- Wyłączenia i ograniczenia
-
Gwarancja nie obejmuje:
- uszkodzeń powierzchownych, takich jak zadrapania, nacięcia lub wgniecenia;
- elementów eksploatacyjnych, np. baterii, o ile uszkodzenie produktu nie wynika z wady materiałowej lub produkcyjnej;
- uszkodzeń powstałych wskutek wypadku, nadużycia, niewłaściwego użycia, zalania wodą, powodzi, pożaru lub innych zjawisk pogodowych bądź przyczyn zewnętrznych;
- uszkodzeń powstałych na skutek wykonania naprawy przez nieautoryzowany serwis;
- uszkodzeń produktu, który został zmodyfikowany lub zmieniony bez uzyskania pisemnej zgody od firmy Garmin;
- uszkodzeń produktu podłączonego do przewodów zasilających i/lub do transmisji danych, które nie zostały dostarczone przez firmę Garmin.
- Centrum serwisowe Garmin
-
W celu skorzystania z obsługi gwarancyjnej, należy skontaktować się ze wsparciem technicznym pod numerem telefonu: 00 800 121 45 63 lub +48 22 300 31 55 albo poprzez e-mail: poland.support@garmin.com. W Polsce usługę wsparcia produktu zapewnia Garmin Polska, Adgar Park West I, Al. Jerozolimskie 181, 02-222 Warszawa.
- Ważne informacje
-
Aby uzyskać dostęp do serwisu gwarancyjnego, należy przedstawić dowód zakupu urządzenia.
Informacje na temat czyszczenia i konserwacji posiadanego urządzenia Garmin znajdziesz w instrukcji obsługi dołączonej do urządzenia.