Reklamacje
W sytuacji wystąpienia wady, możesz skorzystać z gwarancji producenta lub reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową.
Reklamacja z tytułu gwarancji
Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie są fabrycznie nowe i objęte gwarancją importera lub producenta.
Szczegóły dotyczące gwarancji dla poszczególnych grup produktów znajdziesz na poniższych stronach:
Reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową
Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie objęty jest dwuletnim okresem reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową.
W celu złożenia reklamacji, możesz skorzystać z przykładowego formularza reklamacji (format PDF). Formularz ten stanowi oczywiście jedynie przykład - nie musisz z niego korzystać, ani się nim kierować.
Dla sprawnego przebiegu procedury reklamacyjnej, wskazane jest, aby Twoje zgłoszenie reklamacji zawierało m.in. imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej, nazwę reklamowanego towaru, datę jego nabycia, dokładny opis wady towaru, datę jej stwierdzenia i Twoje żądanie.
Przesyłkę z reklamowanym towarem nadaj na adres naszej firmy:
KISPORT Iga Kruk
ul. Józefa Bema 1 lok. 4
20-045 Lublin
Do Twojej reklamacji ustosunkujemy się maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia jej złożenia.
Odpowiedź na reklamację wyślemy na podany przez Ciebie adres e-mail, adres poczty tradycyjnej lub przekażemy w innej, zgodnej z Twoim życzeniem, formie.
Pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.